Winkelwagen
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Contact

Ruilen & Retourneren

Retourneren
Incompleet of verkeerd product ontvangen?
Als u er direct na ontvangst achter komt dat u een incompleet of verkeerd product heeft ontvangen dient u binnen 24 uur contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan het juiste of missende product toesturen, en het verkeerd geleverde product op onze kosten retour halen.

Retourtermijn
U kunt uw bestelling binnen 14 werkdagen omruilen of retourneren, u dient hiervoor het retourformulier in te vullen en mee te sturen met uw retourzending. Het retour termijn vangt aan op de dag na ontvangst van uw bestelling. Tijdens de termijn voor herroeping vragen wij u vriendelijk om de nodige zorg omtrent het product en de verpakking te nemen. U mag het product alleen in die mate uitpakken en testen als nodig om een goede indruk van het product te krijgen.

Status geretourneerd artikel
Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, krijgt u een email ter bevestiging en eventueel uw credit nota. Wij nemen alleen retourzendingen in behandeling waar het retourformulier bijgevoegd is. U kunt het retourformulier hier downloaden en uitprinten.

Indien u al betalingen heeft verricht aan Polson dan zal Polson het bedrag zo spoedig mogelijk en in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending van de producten terugbetalen.
De volgende artikelen kunnen niet worden geruild of retour genomen:

• Speciaal voor u op maat gemaakte of bewerkte artikelen
• Maatwerk

Bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen.

Transportschade
Allereerst is het belangrijk dat u nóóit een beschadigd pakket in ontvangst neemt. Levert de transporteur een beschadigd pakket bij u af, dan kunt u het product weigeren en binnen 24 uur contact opnemen met onze klantenservice via tel: 078 699 14 14 of email: info@polson.nl

Neemt u het pakket wél in ontvangst en het product blijkt beschadigd te zijn, ook dan dient u binnen 24 uur contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere afhandeling.

TIP: Als u een pakket met schade wél in ontvangst wilt nemen (bijvoorbeeld omdat de schade op het eerste gezicht lijkt mee te vallen, zoals een kleine, ondiepe kras op de doos), dan kunt u op het ontvangstbewijs aangeven dat u het pakket met schade heeft aangenomen. Mocht dan blijken dat het product in het pakket ook beschadigd is, dan kunnen wij uw verzoek sneller afhandelen. Neem ook in dit geval binnen  24 uur contact op met onze klantenservice.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.