Winkelwagen
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Contact

Bestellen & levering

Bestelling geannuleerd door Polson
Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Polson?

Een artikel of bestelling kan om verschillende reden geannuleerd worden;
  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct
  • U heeft een postbusadres gebruikt.

Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het betaalde bedrag terug. Hoe lang het terugstorten duurt verschilt per betaalmethode

Mijn bestelling is geannuleerd omdat het artikel niet meer leverbaar is. Krijg ik automatisch een nieuw artikel toegestuurd? 
Wanneer uw bestelling is geannuleerd, dan worden er niet automatisch nieuwe artikelen gestuurd. Als de artikelen leverbaar zijn, kunt u zelf een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.

Een bestelling plaatsen
Zoekt u een artikel?
Wij streven naar gebruiksgemak. Via onze site kunt u eenvoudig een product zoeken. Weet u al precies welk product u wenst? Vul het artikelnummer dan in op de zoekbalk, rechts bovenin. Hiermee kunt u onze volledige site doorzoeken.
Heeft u vragen over een artikel? Dan kunt u contact met ons opnemen.

Hoe plaats ik een bestelling bij Polson?
Online bestellen bij Polson kan 24 uur per dag 7 dagen per week. Om een bestelling te plaatsen bij Polson heeft u geen account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen zonder account of om tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken. Indien u uw inloggegevens niet meer weet, kunt u altijd uw wachtwoord aanvragen.
U kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klikt u rechtsboven op de pagina Inloggen. Vervolgens klikt u op ‘Nog geen account’. Nu kunt u uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘toevoegen aan winkelwagen’

Stap 2: klik op ‘ga naar winkelwagen’ (of op ‘Verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling en login.
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Stap 4: als al uw gegevens correct staan weergegeven, selecteert u een betaalmethode

Stap 5: controleer uw factuur

Stap 6: maak uw bestelling definitief door af te rekenen
Onze bestellingen kunnen alleen online plaatsvinden omdat onze systemen geautomatiseerd zijn. U kunt direct betalen via iDeal, creditcard, Mr Cash, PayPal of door vooruit te betalen. Bij deze laatste mogelijkheid leveren wij de bestelling uit wanneer het aankoopbedrag op onze rekening staat. U kunt ook kiezen voor “Achteraf betalen”, u ontvangt dan na ontvangst van uw goederen uw factuur op naam van het bedrijf. Dit kunt u invullen in het betaalproces.
Let op: alle prijzen van artikelen die Polson toont zijn exclusief 21% BTW!

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.